GuidePedia

1
في الحلقة القادمة من Ssul Jeon والتي من المقرر عرضها في 3 اكتوبر, تم عرض اعلام الحلقة والتي ستكون عن المواعدة والفضائح بين الايدول.
فيما يخص ما تردد في الاونه الاخيرة عن Sulli وChoiza, قال Heechul: "لقد كنت باليابان في ذلك الوقت الذي نشرت به المقالات, ولقد تلقيت 40 مكالمة ورسالة نصية من Sulli".
وكشف ان الايدول يخافون المواعدة لان ذلك يتسبب في ضربة قوية لشعبيتهم, قائلا: "ان الايدول الصغار يعترفون انهم يخافون من الشائعات والفضائح التي يتعرضون اليها, لانه من بي جميع اعضاء فرقهم مبيعاتهم هم فقط التي تتناقص".
ايضا فيما يتعلق بالنصائح حول مواعدة المشاهير, يقول Kim Gu Ra: "دائما قابل المشاهير بالزي والمكياج الكامل كانك قابلتهم بعد انتهاء التصوير".
في الختام, Heechul الذي هو مقرب لكل من Sulli وChoiza, سئل: "اذا كانت Sulli كاختك الشقيقة الصغرى هل ستقبل بان تواعد Choiza؟".
ترقبوا الحلقة كاملة.

-------- In English --------
Heechul talks about celebrities dating including Sulli & Choiza:-
On the next episode of (Ssul Jeon) which is to be presented on 3 October, the panel talked about dating and scandals among idols.
In regard to the rumors recently about Sulli and Choiza, Heechul said: "I was in Japan at the time the articles published, and I received 40 call and a text message from Sulli".
 He revealed that idols sensitive to dating because it would cause a severe blow to their popularity, saying: "young idols are afraid of rumors and scandals that are exposed to it, because out of all members only their sales were decreasing."
Also, In regard to advice about dating among celebrities, Kim Gu Ra says: "Always meet celebrity in your stage outfit and full make-up as if you met them after the end of filming".
In conclusion, Heechul who is close to both Sulli and Choiza, was asked: "If Sulli were your younger sister, Do you accept that dating Choiza?".
Stay tuned for the whole episode.

Marwa Magdy(마르와)ترجمه 

الرجاء عدم النقل بدون ذكر المصدر
( اسم المدونة + الرابط)

إرسال تعليق

  1. واو متحمسه اشوفه ف وي قوت ماريد ♡ ياريت تكون زوجته سوهي

    ردحذف

 
Top